пятница, 13 июня 2014 г.

Рефлексія модуль 9-10

Сьогодні останній день курсів. Хочу висловити велику подяку нашим професійним тренерам - Феофановій Світлані Петрівні та Наливайко Світлані Олегівні. Позитив від такої праці-швидий темп засвоення наукової інформації на основі комп,ютерних технологій. Зрозуміло, що роботу з комп'ютирними технологіями потрібно продовжувати, а отриманні знання закріпити.
 

Працюючи з матеріалами Модуля 9-10 , я зробила висновки щодо того , як учні можуть самі себе  спрямовувати  в навчанні. Перехід до процесу навчання , що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів так і з боку вчителів У диференційованому     навчанні я визначила 4  напрямки : зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та  учнів з особливими потребами  я відзначила особливий факт, що можна простими й цікавими формами  залучити  учнів до навчання. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених запитань та від поведінки вчителя під час проведення пректу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий